عجیب ترین مرگ

عجیب ترین مرگ های دنیا + تصاویر

کد مطلب : 12328تعداد نظرات : 7 نظرزمان مطالعه : 7 دقیقه
فهرستی از مرگ های عجیب اما واقعی افرادی را در این مطلب مشاهده می کنید که اتفاقات بسیار کوچک و ساده باعث شده این افراد به عجیب ترین شکل ممکن جان خود را از دست بدهد.

جملۀ مرگ حق است همیشه و در همه جا به گوش همۀ افراد خورده است و این بدین معنی است که پیمانه هر کس زمانی که پر شود،دیگر چاره ای جز رفتن ندارد.ولی چگونه مردن اهمیت خاص خودش را دارد.بعضی ها خیلی عادی و با آمادگی ذهنی کامل اطرافیان با دلایلی از جمله بیماری،جنگ،حادثه از دنیا می روند اما بعضی افراد خیلی غیرمنتظره و با اتفاقات بسیار کوچک و ساده به عجیب ترین شکل ممکن جان خود را از دست میدهند.

در این قسمت به معرفی چند مورد از این مرگ های عجیب و غریب در دنیا پرداخته ایم که در ادامه مشاهده می نمایید.

نام قاتل:شال گردن بلند

ایزادورا دانکن

ایزادورا دانکن، مانکن فرانسوی بود که در دهه 1920 زندگی می کرد. وی به واسطه داشتن چهره ای زیبا و گردنی کشیده یکی جذاب ترین مانکن های زمان خود بود. پوشیدن شال های حریر و بلند قبل از ماشین سواری در اطراف فرانسه یکی از عاداتی بود که دانکن همیشه از آن لذت می برد، چیزی که هیچ گاه گمان نمی کرد روزی قاتل جانش شود.

وی در روز مرگ خود تصمیم گرفت برای لذت بردن از هوای باطراوت آن روز، سوار خودروی جدیدش شود و با رانندگی در اطراف ساحل از وزش نسیم خنک آن اطراف نهایت استفاده را ببرد. اما این لذت دوامی نداشت و سرعت بالای خودرو و وزش باد باعث خارج شدن دنباله بلند شال دور گردن دانکن به خارج از ماشین و گیر کردن آن به چرخ های عقب خودرو شد. در نهایت، کشیده شدن ناگهانی شال به شکسته شدن گردن دانکن و بدون سقف بودن ماشین، به پرتاب شدن وی به خارج از ماشین و مرگ آنی او انجامید.

نام قاتل:اختراع نامطمئن

عجیب ترین مرگ

فرانز ریشلت، مردی فرانسوی بود که برای امرار معاش خود به خیاطی می پرداخت، اما به دلیل علاقه شدید به خلق ایده های مبتکرانه، اوقات فراغت خود را با کار روی یک لباس سرهمی پرنده می گذراند. او تصمیم داشت پس از اختراع این لباس پرنده، آن را جایگزین چتر نجات خلبانان نیروی هوایی کند. جالب است بدانید که او به حدی از نتیجه اختراع خود مطمئن بود که پس از اتمام کار، خود را «خیاط پرنده» نامید! وی بلافاصله پس از تکمیل این اختراع تصمیم به آزمایش آن از بلندی برج ایفل گرفت. در نهایت مجوز تست پرواز با شرط آزمایش آن روی مانکنی عروسکی در چهارم فوریه 1912 به فرانز داده شد. اما در روز آزمایش مشخص شد که فرانز قصد دارد به جای مانکن، خودش لباس پرواز را بر تن کند! براساس فیلم کوتاهی که از این رخداد در شبکه های اجتماعی وجود دارد، فرانز به حدی برای انجام این آزمایش اشتیاق داشت که گویی چیزی به عنوان ترس در جهان وجود نداشت. وی لحظاتی بعد، بدون توجه به چهره وحشت زده مردم پایین برج، بی درنگ از فراز ایفل به پایین پرید و پس از برخورد شدیدش با زمین در دم جان سپرد.

نام قاتل:سگ وی

مرگ های عجیب

سگ وی نام نسخه هوشمند و پیشرفته اسکوتر یا اسکیت دسته دار است که بدون نیاز به پازدن، درست همانند یک خودروی کوچک می تواند شما را به مقصد دلخواه منتقل کند که البته شما در این بخش با آن به عنوان فرشته مرگ مردی شصت و دو ساله به نام جیمز هسلدن آشنا می شوید.

گرچه به غیر از افسران پلیس و ماموران اداره پست، افراد عادی اجازه عبور و مرور در مکان های عمومی با این دستگاه را ندارند و فقط می توانند از آن در محوطه ملک شخصی خود استفاده کنند، اما جیمز که در سال 2010 بتازگی مسئولیت شرکت سازنده سگ وی را بر عهده گرفته بود، برای خود این استثنا را قائل شد که می تواند از آن در محیط اطراف خانه اش استفاده کند. البته باید خاطرنشان کرد که جیمز با این تصمیم آخرین اشتباه عمر خود را مرتکب شد!

بنابر گزارش پلیس شهر یورک شیر انگلیس، زمانی که جیمز در حال راندن «سگ وی» در اطراف صخره های مرتفع کنار رودخانه بوده است، ناگهان کنترل دستگاه را از دست داده و از ارتفاع ده متری صخره ها به داخل رودخانه پرتاب شده و در دم جان سپرد و خود قربانی وسیله ای شد که سازنده اش بود.

نام قاتل:موسیقی بلند

مرگ

در سیزدهم ماه می 2008 خبرگزاری های خارجی خبر از سقوط ناگهانی یک فروند هلیکوپتر دادند که در این حادثه تمامی سرنشینان آن و یک عابر پیاده جان خود را از دست دادند. این سوال که چرا عابر قبل از سقوط هلیکوپتر، صدای گوشخراش آن را نشنیده و جان خود را نجات نداده، ذهن همه را به خود درگیر کرده بود. بنابر اظهارات شاهدان، این دانشجوی بیست ساله در زمان سقوط هلیکوپتر، هدفون هایی بزرگ درگوش داشته و مشغول شنیدن موسیقی با صدایی بلند بوده که متوجه صدای گوشخراش هلیکوپتر بالای سرش و فریاد های مردم اطراف نشده بود.

طبق گزارش پلیس، در این حادثه، نقص فنی هلیکوپتر، منجر به شعله ور شدن موتور و در نهایت از دست رفتن کنترل آن و سقوط از ارتفاع 40 متری شده بود.

نام قاتل:بازی های کامپیوتری

مرگ

بسیاری از مردم اغلب برای کاهش بخشی از استرس ها و تنش های روزمره به بازی ویدئویی یا آنلاین رو می آورند. اما برخی افراد گاهی به حدی غرق در این بازی ها می شوند که دنیای واقعی را به کلی فراموش می کنند و این اتفاقی است که در آگوست 2005 برای شخصی به نام لی سونگ از کره جنوبی رخ داد. لی تکنیسینی صنعتی بود که برای بازی های آنلاین کامپیوتری تصمیم گرفت از کار استعفا دهد! وی پس از استعفا به نزدیک ترین گیم نت رفت و به مدت 50 ساعت پی درپی مشغول یک بازی مرحله ای شد. او فقط برای استفاده از دستشویی یا خوابی بسیار کوتاه به خود استراحت می داد. اما در نهایت پس از این 50 ساعت دلایلی همچون خستگی بیش از حد، کم آب شدن بدن و نارسایی قلبی منجر به از هوش رفتن لی و دقایقی بعد مرگ او در سن بیست و هشت سالگی شد.

بیشتر مردم آشیلوس را به عنوان بنیانگذار سبک تراژدی در جهان می شناسند. وی جزو یکی از سه نمایشنامه نویس یونان باستان است که هنوز هم نمایش های او در سراسر جهان اجرا می شوند. داستان غم انگیز مرگ وی از این قرار است که سال ها پیش زمانی که آشیلوس برای گذراندن اوقات فراغت خود به جزیره ای به نام سیسیلی سفر می کند، عقابی بر فراز آسمان، سر بی موی او را با سنگ اشتباه می گیرد و لاک پشتی که به منقار داشته است را بر سر او می اندازد. ضربه به حدی شدید بوده است که بلافاصله باعث مرگ آشیلوس و پایان غم انگیز زندگی خالق تراژدی می شود.

نام قاتل:پرخوری

مرگ

فردریک آدولف، یکی از پادشاهانی است که در بازه زمانی 1751 تا 1771 بر سوئد حکومت می کرد و تاریخ از او به عنوان یکی از قربانیان زیاده روی یاد می کند. جالب است بدانید که آدولف در میان کودکان سوئدی به «پادشاهی که تا حد مرگ پرخوری کرد» شهرت دارد. وی در دوازدهم فوریه سال 1771، پس از شرکت در ضیافتی باشکوه و مملو از غذاهای لذیذ و گران قیمت، نظیر خاویار، خرچنگ، شاه ماهی دودی و انواع نوشیدنی های گوارا تصمیم گرفت که تا حدامکان از خود پذیرایی کرده و در رسیدن به شکم چیزی کم نگذارد. وی در آن شب سخت گرم خوردن بود که ناگهان پیشخدمت، «سملا»، دسر مورد علاقه او را درست جلوی چشمانش قرار داد. سملا نوعی دسر شبیه به شیرینی های کوچک پخته شده از آرد گندم بود که در آن زمان همراه شیر داغ سرو می شد و خوردن یک یا دو کاسه از این دسر به دلیل حجم بالای آن سیرکننده بود. اما پادشاه آدولف که گویا در آن شب قصد تسلیم شدن نداشت، تا سرحد مرگ 14 کاسه از دسر مورد علاقه اش را خورد. اما دستگاه گوارش پادشاه که گویا توان هضم آن سیل عظیم خوراکی را نداشت، قربانی زیاده روی او شد و سرانجام پادشاه آدولف در اواخرهمان شب، به دلیل مشکلات هضم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نام قاتل:عقاب حواس پرت

مرگ

بیشتر مردم آشیلوس را به عنوان بنیانگذار سبک تراژدی در جهان می شناسند. وی جزو یکی از سه نمایشنامه نویس یونان باستان است که هنوز هم نمایش های او در سراسر جهان اجرا می شوند. داستان غم انگیز مرگ وی از این قرار است که سال ها پیش زمانی که آشیلوس برای گذراندن اوقات فراغت خود به جزیره ای به نام سیسیلی سفر می کند، عقابی بر فراز آسمان، سر بی موی او را با سنگ اشتباه می گیرد و لاک پشتی که به منقار داشته است را بر سر او می اندازد. ضربه به حدی شدید بوده است که بلافاصله باعث مرگ آشیلوس و پایان غم انگیز زندگی خالق تراژدی می شود.

نام قاتل:ریش بلند

مرگ

هانس استینگر استرالیایی به خاطر داشتن ریش بلند 5/1 متری و مرگ به خاطر آن شهرت جهانی دارد. در سال 1567 آتش بزرگی در شهری که او در آن زندگی می کرد شروع شد. هانس فراموش کرد تا قبل از آنکه برای خاموش کردن آتش، به کمک مردم برود، ریش هایش را جمع کند برای همین در جریان کمک کردن به افرادی که گرفتار آتش شده بودند، ناگهان ریش های هانس زیر پایش گیر کرد و باعث شد تا تعادلش بر هم خورده و به شدت با زمین برخورد کند و گردنش بشکند. بله او به همین سادگی جانش را از دست داد!

عجیب ترین مرگ های دنیا + تصاویر

4.31037
این مطلب مفید بود ؟895142
برگرفته از جام جم - / ل
7 نظر به ثبت رسیده است
[مریم 1396-06-27
جااالب بووود
1434
علی1396-03-18
ممنون خیلی عالی بود
1411
مژگان1396-01-29
خوب بود
111
مهدی1395-12-24
باحال بود دستتون درد نکنه
100
no name1395-12-08
خیلی خوب بود
814
عالیه1395-10-22
ممنونم از سایت خوبتون خیلی خوب بود
72
عااااااا1395-10-22
خیلی عالی بود
94
وبگردی